.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بمنظورتوسعه ورزش های هوایی در استان ؛
دیدارمسئولان ورزشهای هوایی مازندران با معاون استاندار
شمال نیوز : در عمر یکساله ی کمیته ورزشهای هوایی استان مازندران به ریاست جناب آقای عمادی و تیم مربوطه،چندین دوره کلاسهای اموزشی بین المللی و کشوری پاراگلایدر و پاراموتور و همچنین همایش های مختلف پروازی یادواره شهدای پرواز انجام شد که از معدود کمیته های فعال استانی به شمار می روند.....

شمال نیوز: رئیس کمیته ورزش های هوایی مازندران از دیدار خود و جمعی از اعضای این کمیته با معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران خبر داد .

به گزارش شمال نیوز ، سید مسعود عمادی گفت : دراین نشست دوستانه که بنا به  درخواست ریاست  اینجانب از جناب یونسی معاونت سیاسی استانداری صورت پذیرفت ، مورد استقبال ایشان قرار گرفت .

عمادی افزود :  در این جلسه به اتفاق جواد مژده مسئول کمیته پاراموتوری و شیرازی از استانداری به بررسی مشکلات پیش روی ورزش های هوایی استان پرداخته شد که با توجه به حمایت های معاون محترم استاندار بارقه امید در دست اندرکاران امر روشن شد .

رئیس کمیته ورزش های هوایی مازندران در خصوص دستاوردهای این نشست اظهار داشت : دراین نشست قرار شد بزودی جلسه ای توسط استانداری محترم  با حضور مدیران ارشد مرتبط با این ورزش (استانداری،فرماندهی نیروی انتظامی،فرماندهی پدافند نیروی هوایی،ریاست فرودگاه دشت ناز ساری، فرماندهی محترم دریابانی و مسئولان محترم اداره کل ورزش)  جهت بررسی ریشه ای و رفع آن برای این ورزش مهیج که دارای جایگاه بالایی در جذب توریست و جایگاه جهانی میتواند باشد تشکیل شود .

وی ادامه داد : دکتر یونسی در این جلسه قول مساعد دادند که از سردار مویدی ریاست محترم انجمن ورزشهای هوایی کشور برای این جلسه کاربردی دعوت نمایند .

گفتنی است در عمر یکساله ی کمیته ورزشهای هوایی استان مازندران به ریاست جناب آقای عمادی و تیم مربوطه،چندین دوره کلاسهای اموزشی بین المللی و کشوری پاراگلایدر و پاراموتور و همچنین همایش های مختلف پروازی یادواره شهدای پرواز انجام شد که از معدود کمیته های فعال استانی به شمار می روند.

از دستاوردهای یونیک و منحصر بفرد کمیته ورزشهای هوایی استان مازندران معرفی و ثبت شش سایت پروازی در سرتاسر استان مازندران است .





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.